SERVICII FOTOGRAFICE PENTRU NUNTI


http://www.fotonicu.ro/ & http://fotonicu.com/ - aici ma puteti gasi pentru servicii foto de nunta

Despre mine

Fotografia mea
iasi, romania, Romania
" aici sunt eu un visator...ce-a ras mereu si-a plans mereu. " aici sunt eu deci , cu ale mele ganduri , sperante , vise si deznadejdi uneori. am 34 de ani impliniti cand scriu acestea... iubesc viata si imi doresc sa traiesc mult....cam 1001 ani impliniti.... si ca sa nu ziceti ca-s egoist , va doresc sa ajungeti sa ma ingropati.

duminică, 26 aprilie 2009

21

Casa de Cultură "Mihai Ursachi"a Municipiului Iaşi , b-dul Carol I , Parcul Copou
Clubul Fotografilor

"21"

Expoziţie de fotografie

Alexandru ARDELEANU, Oana BIVOLARU, Adrian BULGARIU, Iasmina CALINCIUC,Radu CONSTANTINESCU, Lavinia GEORGESCU, Pavel GURALIVU, Dragoş ILIESCU, Ioan LIVADARIU, Cătălin LUCA, Dan MITITELU, Gianina MOROZAN, Andrei NECHITA,Vladimir NEGRU, Bogdan ONOFREI, Raluca ONUFRICIUC, Bogdan PANŢÎR,Ştefana PELIN, Adrian ROŞU-SĂVINOIU, Cătălina RUSANOVSCHI, Giorgiana SOPCU.


Vernisajul va avea loc marţi, 28 aprilie 2009, de la ora 19.45.Expoziţia este deschisă în perioada 25 aprilie -8 mai a.c., între orele 9 şi 19.

Niciun comentariu: