SERVICII FOTOGRAFICE PENTRU NUNTI


http://www.fotonicu.ro/ & http://fotonicu.com/ - aici ma puteti gasi pentru servicii foto de nunta

Despre mine

Fotografia mea
iasi, romania, Romania
" aici sunt eu un visator...ce-a ras mereu si-a plans mereu. " aici sunt eu deci , cu ale mele ganduri , sperante , vise si deznadejdi uneori. am 34 de ani impliniti cand scriu acestea... iubesc viata si imi doresc sa traiesc mult....cam 1001 ani impliniti.... si ca sa nu ziceti ca-s egoist , va doresc sa ajungeti sa ma ingropati.

joi, 26 februarie 2009

...dincolo de pod

" de-a dura cu pamantul , sa dau din nou imi vine
sa-l tin intre picioare , de parca-as sta pe vine...
sa vars din mine ploaia , cu cerbii ei cu tot ,
sa fug ... in cinci orase , sa mor .... si sa mai pot ...."




"... si-am auzit batai de cai batrani la usa
ranjind a indurare , sa le gasesc un pat ,
curgea pe ei blestemul si frica de capusa
padurea e departe si -au fost goniti din sat.

am sa-i indrum spre tine , poate mai ai un loc
macar pentru o vreme , sau poate...pentru-o viata
la mine-i deja plin , ca M-AM MUTAT LA BLOC
si-astept sa vina toamna , cu oamenii din piata.

mai bine pleci de-acasa si lasa piatra-n mare
pune-ti un codru-n geanta si doua roti de cas
timite-mi o vedere cu muntele de sare
si-adumi aminte maine ....SA DAU FOC LA ORAS. "

Niciun comentariu: