SERVICII FOTOGRAFICE PENTRU NUNTI


http://www.fotonicu.ro/ & http://fotonicu.com/ - aici ma puteti gasi pentru servicii foto de nunta

Despre mine

Fotografia mea
iasi, romania, Romania
" aici sunt eu un visator...ce-a ras mereu si-a plans mereu. " aici sunt eu deci , cu ale mele ganduri , sperante , vise si deznadejdi uneori. am 34 de ani impliniti cand scriu acestea... iubesc viata si imi doresc sa traiesc mult....cam 1001 ani impliniti.... si ca sa nu ziceti ca-s egoist , va doresc sa ajungeti sa ma ingropati.

marți, 24 februarie 2009

...trecut-au anii

" degeaba vine primavara atata iarna e in noi...
ca martie se poate duce cu toti cocorii inapoi .
Si ninge pana la prasele ninsoarea-mi intra-n trupul tot
E-un dans de oameni de zapada ce-nbratisarea n-o mai pot...
La noi e iarna pe vecie doi fosti , nefericiti amanti
Ia-ti inflorirea primavara si toti cocorii emigranti.."
cati dintre noi , isi mai amintesc acest cantec , cati dintre noi sunt cei ce l-au cantat prin parcuri inainte de '89 , avand pe-atunci varsta primelor iubiri ?
" imbatranim de fericire intr-o mansarda fara flori..."
azi chiar ma simt batran.....privesc muntele asta si mi-e frig.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari pt lansarea blogului!

Intrebare... pe domeniul care il aveti nu se putea pune blog? Astfel aveati mult mai multe optiuni in ceea ce priveste pluginurile si modul in care arata blogul

Anonim spunea...

daniele , cred ca se putea..

ideea mea a fost tocmai separearea...

domeniul e pentru nunti

fotografiasi spunea...

aaa inteleg acum :) Aveti mare dreptate. Trebuia o separare