SERVICII FOTOGRAFICE PENTRU NUNTI


http://www.fotonicu.ro/ & http://fotonicu.com/ - aici ma puteti gasi pentru servicii foto de nunta

Despre mine

Fotografia mea
iasi, romania, Romania
" aici sunt eu un visator...ce-a ras mereu si-a plans mereu. " aici sunt eu deci , cu ale mele ganduri , sperante , vise si deznadejdi uneori. am 34 de ani impliniti cand scriu acestea... iubesc viata si imi doresc sa traiesc mult....cam 1001 ani impliniti.... si ca sa nu ziceti ca-s egoist , va doresc sa ajungeti sa ma ingropati.

miercuri, 25 februarie 2009

Omar Khayyam

"Știi tu, frumoaso, că ulciorul
Din care bei înfrigurată
E făurit din taina sfântă,
Din taina unui trup de fată?

L-a făurit cândva olarul
Cel inspirat de duhul rău,
Din taina unui trup de fată

Frumos și cald ....ca trupul tău.

Iubește-mă acum căci anii
Nebănuiți vor pune frâu,
Iar clipele iubirii noastre
Se scurg ca undele pe râu.

Iar trupul tău, care mi-e astăzi
Cel mai iubit dintre limanuri,
Va fi un biet ulcior din care
Vor bea drumeții pe la hanuri



Rămâi să mai ciocnim o cupă
La hanul vechi de pe coclauri,
Căci pentru vin și pentru tine
Mai am în sân trei pumni de aur."

2 comentarii:

tiberiu manea spunea...

Tare craniul, frumoasa fotografie, a meritat efortul. Felicitari!

Anonim spunea...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!