SERVICII FOTOGRAFICE PENTRU NUNTI


http://www.fotonicu.ro/ & http://fotonicu.com/ - aici ma puteti gasi pentru servicii foto de nunta

Despre mine

Fotografia mea
iasi, romania, Romania
" aici sunt eu un visator...ce-a ras mereu si-a plans mereu. " aici sunt eu deci , cu ale mele ganduri , sperante , vise si deznadejdi uneori. am 34 de ani impliniti cand scriu acestea... iubesc viata si imi doresc sa traiesc mult....cam 1001 ani impliniti.... si ca sa nu ziceti ca-s egoist , va doresc sa ajungeti sa ma ingropati.

miercuri, 25 februarie 2009

...zbatere de aripi



" Pasari zboara , ne-nconjoara
ochi de para , lasa-n seara....
Trec pierdute-n alte lumi....
nici nu stii ....cum sa faci sa le ajungi ....
Si s-au dus , au apus
gand nespus , fiare nu-s.....
Ne-au lasat pe toti pustii
ca un vis....au zburat spre zari tarzii."

Dimineti in care te simti scarbit de tot si de toate. Parca nici cafeaua nu are gust si consistenta...
Dimineti in care , ai vrea sa poti fi copil din nou si sa intrebi inocent :
"Tati , unde se duc pasarile ?"

Niciun comentariu: