SERVICII FOTOGRAFICE PENTRU NUNTI


http://www.fotonicu.ro/ & http://fotonicu.com/ - aici ma puteti gasi pentru servicii foto de nunta

Despre mine

Fotografia mea
iasi, romania, Romania
" aici sunt eu un visator...ce-a ras mereu si-a plans mereu. " aici sunt eu deci , cu ale mele ganduri , sperante , vise si deznadejdi uneori. am 34 de ani impliniti cand scriu acestea... iubesc viata si imi doresc sa traiesc mult....cam 1001 ani impliniti.... si ca sa nu ziceti ca-s egoist , va doresc sa ajungeti sa ma ingropati.

vineri, 27 februarie 2009

...nimic fara oameni



" nu mai exista morti frumoase nici gesturi ca la Maraton ,
daca se face noapte-n oase printr-o rotire de buton.
nu mai exista nici parada nici consolare , nici eroi ,
daca vazduhul sta sa cada ca o cortina , pete noi.

nu mai exista nici popoare nici dezertori , nici decorati
daca sub triumfala zgura vom fi de haos devorati.
nu mai exista nici bravura nici impacari , nici adapost
daca doar lacrima din soare va spune , despre noi , c-am fost...."

Niciun comentariu: